WELCOME

...inilah kehidupan

Wednesday, December 29, 2010

'cari gaduh' dan di penghujung 2010

penghujung 2010, masih lagi ada cerita yang membuatkan aku terkenang 2010 adalah tahun paling teruk untuk aku, melalui bermacam dugaan dan halangan...ujian paling hebat untuk aku dah keluarga...perhubungan yang putus ditengah jalan dan juga kasih sayang yang dipersiakan...hmmm...kisah 2010 mahu kututp dengan senyuman nmpaknya menemui jalan buntu...tinggal beberapa hari saja lagi menuju gerbang 2011, namun semalam masih lagi terpalit kisah duka...

paling hebat, kisah cari gaduh...haish..kamu orang berpelajaran tinggi, berpangkat akademik, sepatutnya kamu fikir baik2 sebelum cakap, takkan nak naik angin hanya kerana aku delete post kau kat wall aku? aduh...matang lah sikit...pada usia kau perkataan itu tidak sepatutnya keluar...kalaulah aku blah dari dulu, ha apa yang kau rasa, padan muka!! buatlah kau semuanya sorang2...mcm yang semua orang buat sekarang, pas hbs gaji blah, nasib aku masih ada kat sini, tapi itu tak bermakna kau boleh maki hamun aku sesuka hati, mempertikaikan apa yang aku buat dan mana aku pergi...kau kena ingat tu ok!~ aku akan balas perbuatan kau samada dengan cara normal atau tidak, ingat tu. aku dah penat nak bersedih, mengenang nasib, segalanya aku akan bangkit perlahan-lahan. dan mulai saat dan ketika ini kau tak perlu kacau hidup aku lagi, segalanya dah selesai...

azam 2011 aku, aku mahu jd sesuatu, aku mahu bina hidup aku...aku mahu balas semua yang orang buat pada aku! yeah agak kasar aku kira azam 2011 ni, tp oklah kan, cukup2lah menagis...aduh..lembik! pondan!

No comments:

Post a Comment