WELCOME

...inilah kehidupan

Thursday, December 9, 2010

SALAM

Assalamualaikum dan salam Sejahtera....
hari yang indah, dimulakan dengan mengucapkan syukur pada allah kerana diberi peluang untuk terus menikmati udara yang nyaman dan berjumpa dengan orang-orang yang tersayang...hehehe...sesungguhnya hidup yang penuh kejutan ini perlu dinikmati dengan baik...banyak yang berlaku dalam beberapa minggu ni, semuanya dapat ku hadapi dengan baik dan dengan senyuman...aku tak tahu kenapa...namun hati aku cukup tenang, aku tak mahu menyakiti sesiapa lagi, atas usia yang semakin lanjut dan yang tinggal tak berapa hari ni kita perlu menikmati kehidupan yang maha hebat ni...hahaha...aku kini jadi penyimpan rahsia...rahsia sendiri dan rahsia mereka2 yang perlu aku simpan...berat juga tangungjawab ni...huhu....aku dah jumpa adik aku, dah peluk, dah cium, hahah...happy...kenapa? ntah tak tahu...semalam memeluk mereka saat mereka sedang berduka mungkin akan jadi kenangan paling hebat untuk mereka dan aku....agaknyalah..hahah...aku tahu aku sangat sayangkan mereka...sangat sayang...tapi malu lah nak cakap...hahah...ada beberapa gembira dan sedih juga aku terima dalam minggu2 ni...pekara yang bakal merubah masa depan aku....dan menentukan tempoh jangka hayat ni...hahaha...mengarutlah tu kan....aku mahu terus bagini...menikmati hidup ini dengan penuh senyuman dan keikhlasan, menyayangi mereka hingga saat akhir aku disini, biar jauh atau dekat aku akan pasti mengingatkan mereka...kerana mereka pernah membuatkan aku tersenyum, menangis dan kecewa...akan datang masihkah aku akan terus dapat menggenggam tangan mereka...memeluk mereka saat mereka menitiskan air mata, memberi galakan dan sokongan, bercerita tentang kehidupan...dan segalanya....haha...aku bahagia....dengan hidup sekarang...kasih sayang ada di awang-awangan....aku berhak memilih, merngambil atau melepasknya pergi di bawa bayu....tiada rezeki...haha

No comments:

Post a Comment