WELCOME

...inilah kehidupan

Saturday, December 4, 2010

PERIHAL MEREKA

"Rindu bertandang lagi kekasih....seperti musim-musim lalu bersamamu..."hehehe...lagu ini mengetuk gegendang telinga saat hati aku benar2 dipagut rindu yang teramat sangat dengan mereka...tak perlu lah nak disembunyikan lagi...rindu sangat pada :

AQIM : adik aku yang sorang ni...sangat2 menguji kesabaran aku.

SHAHDAN : adik aku yang ni sgt penyabar dengan karenah abgnya ni...ditegur tak melawan sentiasa ada untuk aku...

ARYMA : wanita ini adalah senyuman untuk aku...dia penguat semangt aku...

ICA & MONA : rindu kamu seluruh hatiku...rindu makan daging...memburuk2kan orang...duduk tepi jalan...kamu belanja MC'D..oppsss..hahaha

ROOZA : adik yang lembut, penuh sopan tutr katanya, tak pernah tgk dia marah, sentiasa ada dengan aku saat aku kecewa dan sedih.

NABILAH : Yeah...aku akan bekerja dengan nya...wanita besi...

NEA : orang yang selalu mesej2 kata2 semangat...(sepanjang cuti ni tak de plak aku dapat mesej dari dia)

NIK : adik aku yang ajar mcmana nk buat solat istikharah..heheh...terima kasih...

SYAKIR : adik yang aku paling rindu ni...suapkan aku makan...hahah...

AZRIN : Rinrin...rindu kamu sangat2...

HIDIR : adik yang selalu nk gaduh dengan aku ni...hahaha...tapi sentiasa ada kata2 semangt untuk aku terus melangkah menempuh hidup...kembali bangkit dari jatuh..thnx..

HELMI & SIDDIQ : kami "LADY GAGA" heheh...tak mungkin aku tak rindu diorang...

SYANA & DIJAH : Tetamu segmen dari hati ke hati paling setia...simpan semua rahsia kita k..heheh...rindu bersiaran bersama kamu berdua..."perempuan gemuk..!!" hahaha...

LUQMAL HADI : ketua blok aku yang shengal..tp baik...baik ke?? hahahah... sentiasa ada kata2 semangt untuk aku...dan dia tahu bila aku tak de mood..haha

AIN : Rindu ain yang dulu....

dan mereka2 yang mengenali diri ini...hahaa...tapi kali ni korang balik tanpa saya menyambut mesra...lambat sikit kita jumpa k...melihat kamu berkampung...jgn nakal2 tanpa a.ijan...xmau rindu2 yer...hehehe...and minta maaf pada semua yang mesejnya tidak saya balas...rindu saya bnyak2 dulu kemudian baru leraikan satu2 masa jumpa nanti...ok..selamat tinggal UKM~ IZISH yang terhebat dihatiku...

Salam Sayang,
Eimann Danial
5 December 2010

1 comment:

  1. abg ijan..... sy nk nanges.... isk..isk... cmne ni?? huhu...

    ReplyDelete