WELCOME

...inilah kehidupan

Saturday, December 18, 2010

Perkampungan IZISH ~ Family, air mata dan ketawa



perkampungan mega IZISH dah berakhir, dengan pelbagai cerita, jujur aku akui ini adalah perkampungan paling hebat selama aku disini, perkampungan paling best dan mantap...hahahah...disini juga kami team MATK-15 berjanji akan jadi family MATK-15...kami semakin rapat, dari tak kenal dah jadi kenal dan mesra... dan apa yang paling menyentuh hati, nyanyian lagu JANGAN DI UCAP SELAMAT TINGGAL dari adik2 MEP aku...sangat menyentuh hati....air mata yang mengalir juga membuatkan aku redha dengan apa yang aku lakukan untuk mereka...kalau mereka terbaca tulisan ini... "abg ijan sayang korang, dan abg ijan tak pernah menyesal melakukan semua ini untuk korang..." selamat tinggal jabatan tanah dan ukur, selamat tinggal kuantan, selamat tinggal semuanya...beri aku peluang bersama adik2 aku untuk beberapa ketika lagi... untuk shahdan dan azrin (Team Lelaki ini dan Team angkat sampah) nanti kita kuar lagi yer..heheh...kalau jadi kita akan kuar bercuti tahun baru cina nanti!!! heheh

No comments:

Post a Comment