WELCOME

...inilah kehidupan

Monday, January 3, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011

Alhamdulillah...2011 menunjukan sinar dan berundurlah 2010...semalam 2010 dan 2011 hari ini...haish...sekejap saja masa berlalu, dan sepanjang tempoj itu terlalu bnyak kenangan ketawa dan air mata yang menghiasi hidup aku...2011 aku tidak minta yang lebih-lebih, tapi cukuplah hati ini tenang, dan segala urusan aku dipermudahkan, azam tahun baru, baru dua aku buat..hehe...

1. aku mahu hati ini gembira dan aku mahu orang juga gembira.

2. aku mahu adik aku berjaya dalam pelajaran dan dalam hidupnya, walaupun aku tak dapat selalu bersamanya.

3......masih belum difikirkan...hehehe

memeori tahun baru aku buka dengan senyuman, jalan2, gelak tawa, dan aku panajtkan kesyukuran pada Allah memberi aku sedikit lagi ruang untuk terus bernafas di atas bumi Nya...andai usia ku berakhir pada tahun ini aku pasti aku redha...knp?? biarlah rahsia..heheh...

pada semua kawan2, adik2, dan semua yang kenal aku, aku cuma insan biasa...dipinjamkan ke bumi allah sama seperti kalian semua...yang di atas itu Maha Berhak mengaturkan hidup kita, yang terleka sedarlah, yang menyonsang btlkan lah perjalanan, kita tidak mampu mencatur hidup sendiri...ajal dan maut pada tangan Allah...hadapi tahun baru ini dengan senyuman dan kesyukuran. aku doakan semua kita dilimpahi rahmat yang berpanjangan...

adik2 ku, harap2 2011 adalah menjadikan kita lebih menghargai antara satu sama lain...salam tahun baru 2011

No comments:

Post a Comment