WELCOME

...inilah kehidupan

Sunday, May 16, 2010

ADAMAYA


Adamaya di slot Akasia TV3, aku rasa ia menjadi kegilaan hampir semua rakyat Malaysia, setiap hari isnin hingga khamis semua akan berada dirumah sebelum 6.30 petang untuk menyaksikan drama bersiri ini...untuk aku sendiri, menjadi keutamaan, menonton bersama kawan2 sambil mengutuk part2 yang menjelekan...


bagi aku semua watak dihayati dengan baik oleh pelakon2 nya, lisa surihani berjaya membuatkan wanita-wanita diluar menyumpah "kenapalah kau bodoh sangat, adam tu dah terbaik dah..." untuk adam pula, ramai wanita di luar ni mengimpikan lelaki hebat seperti watak adam itu. hakikatnya ada ke lelaki mcm adam??? hahah....dan watak dani (Faizal Yusof) yang pasti dibenci oleh semua penonton, menggangu rumah tangga adam dan maya....mereka berjaya membawakan watak mereka hingga mengundang benci dan kasihan di hati penonton.


Amani, watak kanak-kanak comel yang bijak dan petah...cukup membuatkan kita tersenyum melihatnya....dimanjakan ayah...sangat comel...


tapi drama2 seperti ini datangnya kadang2 saja, aku rasa kita tak perlu buat drama panjang2 tp cerita tak berkembang dan membosankan penonton, cerita2 mcm tu aku rasa sesuai untuk ibu2 atau suri rumah jer...cukuplah dengan 20 episod tapi cerita tak bosan...ni sampai beratus2 tp sepuluh episod asik cerita pasal gaduh dan gaduh...sama jer.... aku bagi 10 bintang untuk drama ni yang diadaptasi dari filem Im Not Single....yeah!!!


No comments:

Post a Comment