WELCOME

...inilah kehidupan

Friday, June 25, 2010

tangisan 25 Jun 2010

kamu tidak akan tahu betapa sukarnya menghadapi perpisahan sehingga kamu melihaT gugurnya air mata dari orang yg kamu sayang...owh..berat sungguh rasa dihati...melihat adik2 aku menitiskan air mata...tangisan dan esakan buat aku merasakan aku adalah manusia paling jahat sekali dalam hidup ni...melihat air mata mereka menitis sedih sangat...aku bukan nak pergi..tapi aku terpaksa melangkah pergi...kalau kalian boleh selami sedalamnya hati dan perasaan ini kamu akan faham betapa aku tidak pernah redha menghadapi perpisahan maha hebat ini...bukan meninggalkan seorang tapi berpuluh jiwa yang dah sebati dalam hati ini...setiap hari aku berfikir dan meratapi...takut menghadapi saat dan ketika aku harus melangkah pergi...aku minta pada Allah agar biarkan aku lama di sini..bersama kalian..meniti hidup..mengajar dan memberi ilmu... aku masih menanti saat dan ketikanya...sehingga hari ini..melihat kotak2 barang dan pakaian yg akan dibawa pulang nanti...hati diruntun sayu...aku harap tiada hari esok..supaya Allah panjangkan masa aku bersama mereka...agar terubat kerinduan... ingin sekalai aku memeluk mereka erat...andai satu hari nanti perpisahan berlaku redhakan pemergianku...kalain tetap dalam doaku...hapuskan air matamu...kita meniti hari2 bersama yg semakin sedikit ini penuh dengan senyuman...aku tidak sanggup melihat kalian menangis lagi...

No comments:

Post a Comment