WELCOME

...inilah kehidupan

Thursday, June 24, 2010

hehehe

dugaan dalam hidup adlah satu lagi warna dalam kehidupan...maha hebat...pada ketika ini kita akan belajar tentang sabar dan memikir cara terbaik untuk selesaikan masalah itu....sekuat manakah aku?? tidak pasti...apa yang aku tahu hati aku terlalu rapuh... ibu zain aku akan tinggalkan bumimu...ukm aku akan pergi jauh dari mu....terima kasih kerana memberikan aku peluang dan ruang untuk mendamba kasih disini...adik2 ku...selamat tinggal..kali ini ia akan benar2 terjadi..tiada lagi pengorbanan...tiada lagi dilema dalam hati...doa ku mengiringi langkah kalian...bagaiman nak suarakan pada mereka keadaan dan situasiku sekarang...setiap kali aku terfikirkan tentang perpisahan ini aku jadi tak seronok...tak gembira lansung...meningglkan bumi bangi dan semuanya... aku lemah tak berdaya...terduduk dalam linangan air mata...semuanya, maafkan setiap kesalahanku...setiap tingkahlaku ku yg mengguris hati kalian sama ada sedar atau tidak...halalkan yg termakan dan terminum...terima kasih untuk semuanya...

No comments:

Post a Comment