WELCOME

...inilah kehidupan

Friday, June 10, 2011

kisah si X

hahaha..kelakar lah sungguh bila tiba-tiba dapat pesanan sms daripada seorang yang tidak aku kenali~ haishh...bila ditanya tak mahu beritahu nama, lelaki atau perempuan pun aku tak pasti...berhari2 dia kerap telefon dan sms, panggilanya tak pernah aku jawab, sebabnya aku tak kenal dia siapa, sms nya aku balas sekali sekala...tapi ada sesuatu yang aku cukup curiga dan tertanya2...dia tahu tentang aku! di FB hmm rasanya tidaklah aku ceritakan semuanya...

aku gelarkan dirinya X sbb itu yang terbaik dari letak nama bukan2 dan maki-makian..hahaha... dia caring sgt dengan aku, tiap2 malam hantar mesej, gud nite, gud morning...dia tahu aku tak sihat..aduhai..kalau aku tau kau siapa aku mesti jatuh cinta...ha cinta?? itulah yang dia harapkan..aku takut sbnrnya...sbb aku ni choossy sikit..hahah....dan kalau tetiba bercinta eyh lelaki rupanya..masalah negara..takkan aku nak bawak balik menantu lelaki untuk mak aku..mau pengasan mak dgn abah aku..hahah...bila aku tnya kenapa aku?? dia kata dia kagum dgn aku!~ hahahah...lawak yg kedua dia buat selepas 2 minggu aku secara halimunan berkawan dengan dia..hahaha

dia suka baca blog aku, dia kata...dia tau semua pasal aku dari blog aku, dia kata dia dah kerja, nak bg aku mcm2..haish...aku pun dah kerja..mcm2 tu mcm2 lah..hahaha aku takut...dalam dunia ni mcm bnyak sgt benda macam ni, tp X cakap dia jujur...haish...X kalau X baca entri ni, sorry to say, saya bukan x suka, tp saya pelik....hahahahhaha...nanti saya sambung lagi yer...nak g kelas...tanggungjawab ni..bubye... terima kasih topupkan saya, dan jgn ambil serius pasal HP baru tu yer...saya belum sedia nak terima....

3 comments:

  1. wow,,ni kes cinta mati ni abg ijan,,auwwww sweet gtu,,hahaha!

    ReplyDelete
  2. wow... cinta halimunan.. ni ley buat crita ala2 X-men 1st class g2.. hahaha

    ReplyDelete