WELCOME

...inilah kehidupan

Wednesday, June 8, 2011

hambik kau!~

ini kisah seorang budak~
pelik dan membosankan
awal2 pertemuan
ditemukan dalam satu bidang yang sama
namun berbeza kelebihan
aku jurulatih/felo
dia cuma freshie
kenal x sampai seminggu
dia dah tahu nangis dibahu aku
tak kisah lah tu

dia duduk blok aku
adeih~ kenalah jaga dia
awal2 tak susah nak jaga
sbb dia pun masih baru
tapi lama2 dia makin banyak karenah
euwww...bosan ok~

bila dia jadi MEP
aduhai~ lagi teruk
perangai yang pelik makin pelik
aduh..kalau ko terbacalah
coretan ni
aku nak cakap, aku memang....
memang banyak sangat kutuk kau!
sbb...ada sbb ok...
sebab ko tu cepat sangat terasa
aduh..adik2 lah kau!
kau tu suka sangat feeling lebih2
down lah kau...
kau over emotion
(eyh macam dah ulang jer)
ko ada perangai pelik yang menjengkelkan!~
bnyak nya dosa...dosa kau
bukan aku..hahaha

tapi masa berlalu
memabawa kita kepada dimensi kematangan
masa aku sedih,
kau hantar mesej
macam kau tahu aku tngh sedih
masa aku hilang orang yg aku sayang
kau turut sama memberi semangat untuk aku terus hidup
kau kata kau pernah melaluinya
ya...aku faham
terima kasih untuk setiap semangat yg kau tiup

mulai sat itu,
aku mahu kau jadi kuat
perkara lepas biarlah jadi sejarah
kau pun tahu aku bnyak kutuk kau
hahaha....
aku nak kau tabah
aku tak nak kau lembik
aku tak nak kau cepat terasa....
aku kutuk kau depan2
time buat pgram bila aku bengang ko jadi tempat aku maki
sbb....ada sbb gak k
aku tak nak kau terus leka dan lemah
aku tak nak kau terikat dgn kasih sayang
macam aku

masa ni aki makin kenal kau
bnyak kot bnda yg terkongsi bersama
dan banyak juga benda bodoh yg kita buat sesame
hahaha...
tapi nanti bila aku dah tak de kat sini
kalau ko kutuk2 aku
aku doakan 'buah' ko hilang selamanya
hahaahah....

ingat tu,
aku tak boleh selamanya dengan kau
sampai satu masa aku terpaksa berundur
aku akan pergi
ko??
tinggalah kat sini
hahaha...
padan muka....
selamat malam...
kalau dia baca mesti dia faham ini untuk dia...
hahaha...

No comments:

Post a Comment