WELCOME

...inilah kehidupan

Tuesday, November 30, 2010

R.I.N.D.U

30 November 2010,
hampir sebulan adik tinggalkan angah, mak dan abah,
angah rindu sangat kat adik,
menitis air mata ini,
al-fatihah untuk adik,
semoga adik tenang di sana,
di sisi pencipta adik dan seluruh umat manusia.

hari ni juga,
tergerak hati nak menulis,meluahkan segenap rasa dalam hati,kalau mahu menangis, aku mahu menagis semahunya, biar keluar segala kesedihan yang bersarang dalam hati aku ni, dikesempatan ini juga, kalau ada sesapa yang terbaca dan terasa aku minta maaf sangat2...minta maaf pada mereka yang mesejnya tidak aku balas, mesej selamat malam, mesej rindu dan segalanya...aku minta maaf sangat2...bukan mahu lari dari kalian, namun aku tidak punya jawapan semuanya...aku tak reti...tak faham...aku jadi bodoh... aku delete facebook aku, biar tiada yang tahu apa yang berlaku pada aku, biar tiada mereka tahu aku ketawa atau menangis, biar mereka tak tahu hidup atau mati aku ni....juga aku lakukan tanpa sebab yang pasti dan alasan...keliru dengan kehidupan kot..ahahah....saat mereka akan pulang, aku tidak akan menyambut mereka kali ini, kalau kalian terbaca...sesungguhnya aku amat merindui kalian...sangat2 merindui kalian...aku minta maaf...semua yang berlaku ada alasanya yang tersendiri kan... aku mahu memeluk kalian erat, mengucup dahi dan pipi penuh kerinduan abang kepada adik2nya...aku tak pasti masihkan ia akan berlaku...

No comments:

Post a Comment