WELCOME

...inilah kehidupan

Wednesday, November 17, 2010

Andai saya kuat

kehidupan penuh dengan cabaran, saat kita diperlukan kita akan disanjung bagai perwira, saat ada yang menggantikan tempat kita, kita dibuang elok sikit dari sampah...inilah lumrah kehidupan, perhubungan, kasih sayang dan segalanya... ada cerita seorang teman, sayang sesorang ibarat saudara sendiri, namun dia ditinggalkan akhirnya kerana ada lagi orang yang mampu membuatkan saudaranya itu gembira...owh...aku rasa ianya tidak adil...takutnya kalau aku mengalami nasib yang sama seperti sahabat itu...kelemahan aku yang palingn yata adalah : MUDAH SANGAT SAYANG ORANG! itu paling aku tak suka sebenarnya...kerana kelemahan itu ramai yang buat aku terguris hati~ meninggalkan aku tanpa bicara dan alasan. huhu...namun bila bercerita tentang kasih sayang, aku suka pada kolej ibu zain, kerana di sini terlalu banyak kasih sayang, tidak hairanlah kalau aku mampu berada disini hampir 6 tahun, ini kerana KELEMAHAN & KEBODOHAN diri..hahah...pertama bila ada yang sayang, aku terima tanpa banyak soal...menerima sayang orang tanpa aku fikir apa yang berlaku selepas ini...saat aku ditinggalkan aku luluh tanpa kata...terdiam...owh inilah kasih sayang rupanya...hahaha...menarik...lama kelamaan aku jadi positif, andai kau mahu pergi...pergilah aku lepaskan...jangan kembali lagi...ada juga manusia yang hanya hadir saat kesusahan atau kesunyian..selepas itu sekali lagi aku ditinggalkan..bagaikan aku tak pernah berbuat apa2...hahaha....aku ketawa memikirkan semua ini...saat kau bahagia...kau pergi...saat kau sunyi dan susah aku jadi tempat kau mengih kasih dan pertolongan...adilkah ini untuk aku??...tp hanya d sini...dihati tidak sampai kelubuk paling dalam untuk aku luahkan secara terang...aku juga sangat2 menghargai kasih sayang...INSYALLAH...aku janji aku akan sayang mereka yang ikhlas sayang aku..terima kasih sangat2...yang dah bosan/dah tak de lagi rasa sayang kat aku....pergilah..aku maafkan semua kesalahan kau...aku redha..aku doakan kau bahagia adikku/kekasihku/dan semuanya...

1 comment:

  1. Gewd Luck abg iejan in wud ever u do in future.. =)

    ReplyDelete