WELCOME

...inilah kehidupan

Sunday, July 1, 2012

Shahdan



shahdan,
1st time kenal orang nama shahdan, sebelum ni shahidan, hahaha
budak tinggi lampai, putih merah2, berdagu panjang dan sedikit hambar...
hahahah... [mengutuk dulu kaedahnya...]
terlalu banyak kenangan dengan dia, setiap ruang dalam ibu zain ada kenangan aku dan dia
sayang?
mestilah...nk tau kenapa?

1. dialah yg tolong hantar aku g klinik kalau aku sakit
2. belikan aku makanan kalau aku malas
3. teman aku g mana2 kalau aku keseorangan
4. selalu tengok aku menangis
5. suka tengok aku senyum dan ketawa
6. tempat aku meluahkan perasaan
7. sentiasa ada saat aku ketawa dan gembira
8. jarang-jarang tinggalkan aku keseorangan
9. orang yg selalu teman aku g cool blog!
10. suka layan karenah aku yang bukan2...
11. orang yg sebabkan aku menangis 3 hari lamanya sbb dia pindah

ok dah... cukup lah tu kan...
3 tahun aku dgn dia, sbb dia dok blok aku kan
jaga MEP dia yang degil dan beremosi..hahaha
masa dia nk pindah, aku bg dia video
video kenangan aku dan dia
siap ada air mata lagi...aku terasa kehilangan dia
sangat2 terasa....
sem depan dia xde aku rasa kosong...
sbb 11 bnda kat atas tu lah aku rasa kosong...
tp aku doakan dia akan dapat yg terbaik..
dapat isteri yang terbaik
dapat kawan yg terbaik
dapat kerja yang terbaik
sebab dia baik....
shahdan,
ingat abg ijan ye...
shahdan kata nk msg abg ijan hari2 kan...hahaha....

No comments:

Post a Comment