WELCOME

...inilah kehidupan

Thursday, June 14, 2012

kisah benar ni!

seminggu ni aku lihat drama air mata... orang yg dekat dengan aku tp x perlu lah aku sebut namanya...kasih sayang itu hebat juga sebenarnya...dia bisa menggugurkan air mata seorang lelaki...aku rasa x percaya pun ada...tp itu yg berlaku dan aku lihat sendiri... kasih sayang abg dan adik... biar aku ceritakan pengalaman aku...ini kisah benar....

.:kisah 1:. 

 kisah ni baru je berlaku...salah faham kecil je...tulisan2 dalam blog dan msg akhirnya menjadi mimpi ngeri untuk aku...hehehe... aku x sangka si abang begitu punya sayang pada si adik ni, sampaikan si abg yg aku kenal cukup jantannya menitiskan air mata, sampai habis basah baju aku..hahah...kali kedua jumpa pun sama gak... kesian aku tgk.. apa yg mampu aku buat adalah nasihat dari seorang abg kepada adiknya...aku cuma boleh cakap sabar jer... tu je pun perkataan yg mampu aku fikir... buntu nk menghulur pertolongan..argghhh...kata nk jadi robin hood..heheh...tp akhirnya masalah selesai... kalau dia baca tulisan aku ni..aku nk minta maaf kat dia sbb buat dia rasa x tenang bila adik dia rapat dengan aku... xpe untuk kasih sayang ni aku x nk tgk dia sedih dan kecewa lagi..aku sedih gak...aku akan bina jarak antara aku dan adik dia... bukan sbb benci tp aku nk bg ruang mereka mencambah kasih sayang...=) 

  .:kisah 2:.

ini dari seorang teman...saat aku menegur dia tentang hubungan dia dgn seseorang... dia kata "sama mcm kau gak" aku sentap tp aku diam...sbb aku dah tua...org tua kena bnyak sabar..hahaha... dengan tenang aku bgtau dia... aku dan adik aku x sama mcm kau dgn pasangan kau... demi Allah aku ikhlas anggap dia sebagai adik aku... 3 tahun dia jadi adik aku...kalau aku mcm kau...dah lama kami buat haluan masing2 sbb semua atas dasar 'lain'...tp aku ikhlas...aku sayang dia sama mcm adik aku sendiri...kami gaduh kalau kira sepanjang 3 tahun ni...ratus kali kot...seminggu sekali..hahah...kalau aku x sayang dia dah lama aku tinggalakan je dia...sbb aku blh dapat lebih baik dari tu...tp aku bgtau kau ni k...sbb kami lain dari ko..air dicincang xakan putus ok! sbb tu aku rela..aku jaga dia sbb aku rasa aku bertanggungjawab pada adik aku...biarlah dia buat aku mcmana pun aku tetap sayang dia.... sedih aku tgk ko! .....dia diam dan blah...dan pasti aku akan dicarut dalam laman sosial...hahahha to be continued.....heheheh

No comments:

Post a Comment