WELCOME

...inilah kehidupan

Sunday, May 15, 2011

HAPPY 26TH BIRTHDAY

aku rasa meningkat usia aku ke 26 tahun maka sudah setahunlah blog ini wujud...heheh... apa yang berlaku untuk sambutan 26 taun ini?? hmmm....cukup menyakitkan hati dan mengundang geram dan air mata, kali ini ia disambut ketika aku di Batu Burok Beach Resort, Kuala Terengganu, fasilitator untuk Kursus Induksi MEP 2011/2012, kronologi ceritanya agak menarik, kami tiba di Batu Burok jam 12 tengahari, cuaca sangat panas, pas makan tidur dan solat, 2.30 kami kumpul semula untuk sesi ice-breaking, tiba2 smua MEP tarik muka dengan aku,tak faham betul ni....its ok... dan bila sart keluar perkataan, "jangan layan dia"....aku dah mula rasa x best pun...semua yang abg man buat selaku moderator dah tak berjaya menarik minat aku lagi, aku buat tak tahu jer...sampai petang...hp aku plak hilang...dah lah aku bengang dgn budak2 tu, hp plak hilang...bertambah tension, aku kol cdiq untuk amik aku kat resort dan bawak g beli hp, nasib baik ada cdiq kat t'ganu....bila sampai betul2 depan kedai hp, chang ee kol cdiq bgtau supaya aku jgn beli hp...kononya hp tu dah dijumpai oleh receptionist... aku dengan bengang balik semula ke resort...dah dapat hp, makan malam sorang2...dan sepanjang malam untuk game perang2 tu aku xde mood lansung...buat2 happy jer...buat2 ketawa...lebih kurang pukul 1 pagi..game pun tamat dan balik lah semua ke resort dgn penat lelahnya, dengan baju yang penuh dengan tepung (bukan kerana sambutan birthday, tapi kerana berperang)...sampai di resort aku disambut dengan sebiji kek coklat yang di atasnya tertulis "happy birthday abg ijan yang ke-26" dibawa olah aty fadzil yang bgtau jagn layan aku!!! arggghhhhh!!!! kenapa setiap kali sambutan birthday mesti ada mcm ni?? dan abdillah yang sama2 bersekongkol dalam menjayakan misi adalah orang yg kononya menjumpa hp aku..hahaha...down ok!!! terima kasih pada korang...ini kali ke2 sambut birthday macam ni...huhu...namun sedikit terkilan, bila orang yg kononya paling dekat dgn aku tak menghantar selembar mesej pun pada hari itu..hahah...hingga aku yang beritahu sendiri "today is my birthday" hahaha....its ok...im 26....

2 comments:

  1. sye hantar kan...huuu..cuma x de blasan...hukhuk...heeee...abg ijan!mne pic smbut besday..???=P

    ReplyDelete
  2. xsure ada yg amik ke x gmbr sambut birthday..heheh

    ReplyDelete