WELCOME

...inilah kehidupan

Monday, May 23, 2011

bila kamu sudah dimiliki.....


dulu-dulu,
masa tu kamu rapat sangat dengan saya,
kita rapat,
saya anggap kamu macam adik beradik saya sendiri,
segalanya bersama,
tapi kamu semakin dewasa,
saya faham selamanya saya tidak dapat memegang kamu,
kerana satu hari kamu akan pergi,
bersama mereka-mereka yang kamu sayang,
awalnya saya akan sedikit terasa,
kerana apa?
saya yang jumpa kamu dahulu,
saya yang jaga kamu dulu,
dan saya yang rasa sayang kamu dulu,
macam adik2 saya,
tapi tak mengapa,
asalkan kamu semua bahagia,
hati yang terasa ni?
ala...lama2 dia akan ok sendiri,
bila kamu mula ada seorang yang kamu sayang,
dan ada orang lain yang sayang kamu,
pada hubungan yang lebih istimewa,
ya..mereka ambil kamu dari saya
seorang demi seorang,
hahaha....
saya doakan,
kamu semua bahagia,
bersama dia,
atas dasar CINTA

No comments:

Post a Comment