WELCOME

...inilah kehidupan

Thursday, September 16, 2010

SALAM LEBARAN

Assalamualaikum~
hai semua, salam aidilfitri untuk semua yang terbaca tentang post aku ni, dah lama tidak menulis dengan tenang di sini, terlalu banyak perkara yang berlaku dalam 3 bulan kebelakangan ini...macam2 masalah...family, diri sendiri, kawan-kawan dan segalanya.

pertama sekali aku nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin pada semua yang kenal aku, maaf salah silap aku yer, termakan dan terminum minta halal, terlaser dan terumpat mohon maaf bnyk2...kalau ada sesapa terbaca tentang perpisahan dan bnda sedih2 dalam blog ni, ok sekarang aku akan jelaskan semuanya, sebenarnya aku memang akan pindah dari UKM ni dan letakan jawatan, itu pasti, dan sepatutnya ia dah berlaku 2 bulan lepas...namun aku masih juga disini..kenapa yer?? sebab aku sayang sgt tempat ni ke?? memang sayang pun..tapi ada sebab lain..budak2 blok aku siap dah beli kan kek perpisahan untuk aku dah..haha..terima kasih dan minta maaf lambt lagi nk kuar ni..heheh...sebenarnya kalau nk ikutkan aku memang dah keluar sebab aku dah tak ada apa2 kaitan lagi dengan UKM bermula 31 ogos 2010, tapi mungkin allah dengan doa aku, seminggu selepas tarikh tu aku dapat satu lagi tawaran kerja di UKM, aku bincang dengan pihak pengurusan samada aku boleh terusa dilanjutkan d sini atau tidak, pihak pengurusan melebarkan tangan tanda merestui aku disini..dan aku juga masih ada tangungjawab perlu aku lunaskan, janji aku pada shahdan, pada aqim, pada rooza...hahaha...aku tak mahu jadi pemungkir janji..

pada yang tak suka aku terus kat sini, sabarlah yer..aku ada janji dengan adik2 aku..kalau tak suka diam jer..kalau aku tnya jangan cakap..hahah...pada yg pernah menitiskan air mata untuk insan yang tak seberapa ini...aku minta maaf..abg ijan minta maaf...ini adalah takdir...aku nk ucapkan terima kasih pada memet saiful kawan di FB bf kpd Rooza...dia bnyak sedarkan aku, masa kami balas2 komen kat fb dulu2..haha..masa tu aku dah siap kemas barang dah...mungkin ada setahun lagi, atau mungkin lebih atau mungkin juga kurang..apa pun aku tidak akan selamanya di sini, satu masa aku akan pergi..heheh...

No comments:

Post a Comment