WELCOME

...inilah kehidupan

Sunday, August 1, 2010

JAMUAN BLOK D

hye2...heheh...30 julai 2010, seluruh blok D berkumpul dibawah pohonan rendang sebelah blok D lelaki meraikan kejayaan menjuarai hari keluarga izish 2010... seronok...teringat kenangan2 lama masa budak2 2nd yr sekarang ni tahun 1... kat bawah pokok tulah aku dan mereka main mercun sebelum balik raya...bawah pokok tulah kami buat jamuan blok lelaki...yang happening dan penuh kerinduan...mereka adalah keluarga aku... aku sayang blok D...sayang seluruh warganya...2 tahun membenih kasih disini...bersam warga blok ini...kini kalau senior2 aku datang ibu zain, mereka mesti tak percaya blok D jadi segah ini...ini kenangan aku dan seluruh warga blok D...
malam itu juga...kek untuk aku...?? owh...gugur air mata mereka....gugur air mata aku juga....aku peluk semua adik aku...aku sayang mereka...azrin dan syakir pun ada...dimana pun mereka..mereka adalah adik aku...aku yang sambut diorang..jaga diorang...maaf yer adik2...abg ijan pergi dulu sebelum sempat melihat korang berjaya... tapi abg ijan percaya korang pasti berjaya...untuk siddiq, helmi, mamat.. jaga adik2 abg ijan baik2...kalau diorang leka tegur2kan...ain, dani, sue...tlg nasihtkan adik2 di blok perempuan tu yer...Luqman dan syana, abg ijan tak dapat sama2 meraikan kegemilangan blok D ni...jga blok kesayangan kita ni baik2 k...abg ijan akan lepaskan amanah ini....terima kasih untuk kenangan yg pernah tercipta antara kita semua....

1 comment:

  1. disini gugurnya air mata perwira..... hahaha,,,

    ReplyDelete