WELCOME

...inilah kehidupan

Wednesday, July 21, 2010

JUNIOR

MMP sudah hampir sebulan melabuhkan tirai...hari keluarga juga sudah berlansung dengan meriahnya...junior2 tahun satu sudah mula belajar memegang jawatan, membuat banner dan sebagainya...ada yang mahu belajar dgn ikhlas..ada yang terpaksa belajar...dan ada yang lansung tak mahu belajar...hehehe....seronok tengok keletah dan perangai junior yang macam2 ni...kalau ikut perkiraan ini adalah junior ke-5 aku sepanjang berada di bumi ibu zain ni...masih baru dan masih dalam proses mengenali mereka...mungkin mereka belum mengenali aku sebenarnya...kalau ada junior yang terbaca post ni..abg ijan orang yang garang!~ hahah...dah tu je...sebelum2 ni junior2 adalah kawan aku...mereka ni mcm adik2 aku...makan, study, jalan, sembang kami buat sama2...dari aku student sampailah aku dah kerja ni dah jadi felo merekalah yg berada dekat dengan aku...shah, daus, aqim, cdiq, helmi antara junior yg paling dekat dengan aku...bila aku rapat dengan seseorang junior tu bukan bermakna aku "suka" mereka..tp aku rasakan mereka sama mcm adik aku...dan sebagai abg aku rasa aku perlu mendekati mereka dan sebagai felo aku juga perlu mesra dgn mereka supaya mereka boleh share masalah nanti...tidaklah timbul nanti isu tertekan dan tekanan perasaan...juga satu proses penilaian kepada mereka...kepada semua junior IZISH~ berseronoklah di kolej yang permai ini...anda tidak akan menemuinya dimana2 kolej lain seluruh dunia...hahaha....

3 comments:

  1. izsh mmg kolej paling gempak antara byk2 kolej yg ada. Tp entah kenapa saya selalu jadi orang yang paling lambat tahu tentang pemilihan ajk program.. :( rasa mcm dianak tiri pula.. :)

    ReplyDelete
  2. xpe..pas ni join pgram...
    abg ijan pilih kamu...

    ReplyDelete