WELCOME

...inilah kehidupan

Wednesday, December 25, 2013

2014 mengetuk pintu... 2013 melambai pergi



Assalamualaikum....

2013 tinggal beberapa hari saja lagi akan melabuhkan tirainya... sudahkah azam yg dikarang awal tahun lalu sudah dilaksanakan sepenuhnya? pasti ada yg sudah dan ada yang masih lupa "pernah ke aku buat azam?" atau "eyhh..apa azam aku eyk?" hahaha...

Untuk aku, 2013 adalah kenangan terindah, konvo dan kini memiliki Ijazah Sarjana Sastera (Kesusasteraan Melayu) adalah sesuatu yang sangat tidak dapat aku ungkapkan rasa syukurnya... kepayahan dan cabaran dapat aku tempuh dengan baik sekali... yeaayyy!!! bangga untuk diri sendiri. Namun, sehingga sekarang aku masih terfikir2 apa perancangan aku dengan 2014? hahaha...aku neves sebenarnya... pertambahan usia itu sudah pasti, lagi??!! apa lagi??!! 

"KAWIN"

"PhD"

"ANAK"

"HARTA"

Oh My Goddd!!!

namun apapun azam aku untuk 2014 ni, aku kena hadapi mentari 2014 dengan yakin dan penuh keazaman... hellouuwwww (meniru gaya lulu) aku dah 29 tahun ok... dah tua... haisshhh...

untuk semua yang membaca blog ni... SELAMAT TAHUN BARU 2014! semoga kalian happy menyambut tahun baru ini dengan penuh keazaman dan kesyukuran.

No comments:

Post a Comment