WELCOME

...inilah kehidupan

Monday, October 17, 2011

tak matured ke ngada2~

hai nasib~
sukar sekali aku nak duga apa yang berlaku dan akan berlaku,
bila kita baik, kau plak buat taik, mcm2 cerita aku dengar pasal kau kutuk aku, tapi aku tak kisah pun, sbb apa yang kau buat tu akhirnya akan kembali pada kau, kau dtg dengan muka tak bersalahnya, tak ke kau sedar kau tu sebenarnya gunting dalam lipatan, musuh dalam selimut, selepas ni aku tak nak ambil tahu pasal kau, apa kau cakap semuanya dusta, sbb aku dah rasa..kenapa kau nak ambil apa yang aku ada? kau puas dgn sakitkan hati aku? hahaha..kau silap sebenarnya...semua tu akan buat kau lebih kecewa dan tertekan sebenarnya...kau fikirlah baik2...apa gunanya semua yang kau buat ni? aku takkan mati dengan cemburu...aku takkan lemah dengan carutan dan umpatan kau~ kau malukan aku depan junior...silakan..kau boleh cerita apa sahaja depan jnr...mulut kau kan...tapi lama2 jnr akan tahu jugak siapa kau sebenarnya..aku tak perlu buat semua tu...org akan kenal kau!

No comments:

Post a Comment